Thursday, July 1, 2010

Wahai Diari (entri stok gadis ayu)

Share

Dulu-dulu ada jugak niat nak tulis diari bila aku nampak adik aku tulis diari pastu bila aku bukak nak baca,dia marah-marah sampai nangis padahal tulis hari ini makan apa jer.Kecoh.Keh...Keh...

Tapi aku terfikir jugak kalau aku tulis diari,apa aku nak tulis?

Kengkonon ini scene sedih tau.Ok cuba bayangkan yang aku mati sebab sakit apa-apa ntah.Lepas tue mak aku bagi diari aku dekat si kekasih hati macam cite LBS.

Kekasih hati pun baca la diari aku atas bukit,ada sepohon pokok dengan angin tiup sepoi-sepoi bahasa.




27hb Mei:
Hari ini tido sepanjang hari.Tak buat apa-apa.

28hb Mei: Bosan main Facebook,sambung tido lah!

29hb Mei: Lepas makan tengahari,mata rasa berat.Tido la barang sejam dua.




Bosan kan diari aku?Ok dah bye!

12 comments:

I n n z July 1, 2010 at 1:40 AM  

gf ko tade feel nk bace diari ko .
keliru whether nk kua air mata atau kerutkan dahi .
tak jiwang langsung .
hahaha xD

farahh July 1, 2010 at 3:24 AM  

kalau aku jadik mak ko, aku bakar je diari ko tu. haha. pejadah nk kasi gf ko bce diari bosan. hahaha

tengku_fir21 July 1, 2010 at 8:14 AM  

wahh...
tapi memang mcm buang masa jer tulis diari bagi aku larr...

*boss tidur tu nikmat yer

qishie July 1, 2010 at 8:31 AM  

haha..ko ape tau..aku pun pernah perang besar dengan abg aku pasal diari ni..keh3

Miss Shizu July 1, 2010 at 9:10 AM  

ko nak tulis diari??
gf ko pown aku rase ta sanggup nk bace la...hahaha

yusuf mujahidin ™ July 1, 2010 at 9:42 AM  

salam bro

kekasih hati ko akn menanges terharu aku rs...

kehkehkeh~

☺[ai][sUmi]☺Chan July 1, 2010 at 10:25 AM  

hahaaaa.. aduhaii~ gile pendek.. baik xyah tulis diary.. :P

fndrocka July 1, 2010 at 12:54 PM  

penulisan diari dah macam tulis status fesbuk

PURPLE is LOVE July 1, 2010 at 1:53 PM  

point utamanya nk gitau 27, 28 dgn 29 Mei hanya dihabiskan dengan tido kan kan kan?

iyllienaz July 2, 2010 at 1:12 AM  

hahaha..ko buat ayat budak tadika ke??

Gadis H July 3, 2010 at 12:02 PM  

mmg bosan kalo kene bc diari cmtu... ^_^

Mohd Fakhrurazi Jamaludin July 6, 2010 at 12:25 AM  

Innz:Feel la jugak kalau dah mati.hahaha

Farah:Ish.Kau nak jadi mak aku ker?Hahaha

Tengku:Buang masa ker?Xla.Ada nilai sentimental sendiri.

Qishie:Cite pasal makan jugak ker?Hahaha.

Miss Shizu:Ish.Mana cik tahu.try jadi gf i dulu.Keh Keh.

Yusuf:Salam.Mungkin dia akan jadi tak sedih lagi kan?

Sumi:Dah buat itu jer.Nak tulis apa lagi.Hahaha

Fndrocka:Aku setuju tentang itu.

Ungu Cinta:A'ah.Hahaha.

Iyllienaz:Ayat tadika apanya?Ini style LBS la.Hahaha.

Hanim:Bosan kalau baca dalam kelas Kimia Cikgu Bibodin.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP