Wednesday, June 16, 2010

Merajuk!

Share

Orang kata merajuk nie dah macam pemanis hubungan.Kalau ada merajuk,mestilah ada pujuk.Bila dah pujuk,mula la sejuk.Ok cukup!

Sinonimnya perkataan merajuk ini sering dikaitkan dengan jantina perempuan.Hati yang lembut dan sensitif mudah tersentuh.Kalau yang dah berpunya,mungkin ada si pemujuk tapi bagi yang keseorangan,pastinya rasa sunyi tatkala merajuk.Itu yang kadang-kadang cakap dengan kucing,bantal takpun dinding.Eh dinding?

Kadang-kadang sebagai lelaki memang susah nak meramalkan hati wanita.Lagi-lagi kalau tengah bulan.Tiba-tiba merajuk.Tak bagitahu dah balik rumah pun merajuk.Tak tunggu nak main badminton tapi pergi dengan kawan-kawan pun merajuk.Makan nasi dekat rumah tak ajak pun nak merajuk.

Mujurlah wanita ini kebanyakannya ego rendah jadi dengan hanya menghantar mesej "ololo,taknak la majuk nanti saya cari awek lain" pun boleh memujuk.




Tiit...Tiitt...Bunyi mesej masuk...dari Khai...

"Apsal kau tak balas mesej aku?Camni la kau"





Susah juga kalau lelaki pun nak merajuk kan!

13 comments:

I n n z June 16, 2010 at 1:07 AM  

dy pun datang bulan gak kot
teeeetttt ~
xD

Miss Fireflies June 16, 2010 at 1:45 AM  

hahahaha khai??


ekekekke...


alaaa laki ade feeling wooo...jgn ketepikn spesis ko ni razi

hahaa

apek June 16, 2010 at 2:24 AM  

hahahaha..

cracked bunny June 16, 2010 at 2:54 AM  

ah.aku pon nk merajuk skali ngn ko

farah rahim June 16, 2010 at 9:46 AM  

hahhahaha..jiwa lembut betul kawan ko ni..

tengku_fir21 June 16, 2010 at 10:09 AM  

hahaha...betul tu...
member aku siap mogok tk cakap sbb tk tunggu nk balik sekali lepas kuliah..

milah hasan June 16, 2010 at 1:35 PM  

lelaki merajuk? ini baru pengerat hubungan sesame rakan~ hahaha

khairul June 16, 2010 at 1:37 PM  

terasa pulak aku dwoh...

Ervina Razali June 16, 2010 at 4:14 PM  

Khai: mmg ko kot...hahahaha :))

suria June 16, 2010 at 4:18 PM  

ni khai yang kekasih gelap ko tu kan?

Aku Beskot™ June 16, 2010 at 8:34 PM  

kong mmg ske sejuk² nih..

yusuf mujahidin ™ June 16, 2010 at 8:58 PM  

salam razi
sehat?

suwitnyee....
kehkehkehkeh~

Mohd Fakhrurazi Jamaludin June 17, 2010 at 2:35 PM  

Innz:Hoho.Nyesal tak check jantina Khai dulu.

Suhada:Hahaha.Geli Geli.

Apek:Kau gelak apahal?

Sha:Ololo,jangan la merajuk nanti tak comel dah.Ok tukar,nanti makin tak comel dah.

Farah:Dia hati tisu.Tengok New Moon pun nangis beria.

Tengku:Susah kan ada kawan-kawan gay.Wakaka.

Rasis:Kalau dengan perempuan jadi apa pulak?Erot-ik mungkin?

Khai:Gila popular kau.Hahaha

Ervina:Dah jangan usik dia.Nanti dia nangis.Hoho

Suria:Kekasih gelap aku nama dia Habib

Zul:Hahaha.Bahaya tue.Bodoh

Yusuf:Salam.Sihat jer.Ok kalau camni takpe.Hahaha.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP