Sunday, June 20, 2010

Bantu saudara kita yang memerlukan.

Share



Mohon saudara-saudara pembaca sekalian memanjangkan perkara ini kepada kawan-kawan.

Saya tahu kalian semua terdiri daripada mereka yang baik hati,cantik budi pekerti dan tinggi ilmu.




Jadi apalah kiranya jika kita sama-sama lakukan sedikit amal-ibadat,bantu saudara kita yang dalam kesusahan,kekurangan.




Err...tolong ramai-ramai klik iklan Nuffnang aku ek.Ok terima kasih.



16 comments:

khairul June 20, 2010 at 3:12 AM  

1st and thanks.. ea r aku klik r nie

nawal June 20, 2010 at 7:41 AM  

ak klik, pe ak dpt?

yusuf mujahidin ™ June 20, 2010 at 9:34 AM  

Aslmualaikum

aku baru klik...(gambo tuala wanita..hahaha)

dh dpt cek blanje aku sport rim 17

farah rahim June 20, 2010 at 11:19 AM  

kesian plak..hahaha

fndrocka June 20, 2010 at 1:54 PM  

yelah yelah...100 kali klik cukup?

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

Epul Azimi June 20, 2010 at 3:57 PM  

ok,nanti aku kelik,ko pon jgn lupa kelik kt blog awek aku ye.hahahha

I n n z June 20, 2010 at 7:14 PM  

tak nmpk iklan ponggg

ใ‚ถ-sylver-shooter June 20, 2010 at 9:50 PM  

duit hantaran blum cukup ye bang..hahaha..

qishie June 20, 2010 at 11:14 PM  

ceh.taknak!hahaha

/Dayah//Nurul/ June 20, 2010 at 11:50 PM  

klik lahh ni . ehh libresse . klakalahh cerita blog ko

apek June 21, 2010 at 12:04 AM  

hahaha..sial nye post

suria June 21, 2010 at 9:47 AM  

aku bace yusuf mujahidin pny komen mcm dia nk mntak ko blanje dia tuala wanita...
hahahaha...tersilap bace rupenye..

☺[ai][sUmi]☺Chan June 21, 2010 at 2:55 PM  

heehee.. sibuk2 gak suro klik nuff eyh?? nway lagu kat blog dah buang :)

tengku_fir21 June 21, 2010 at 2:58 PM  

kite kongsi tabungan tu aku klik..amacam..???

Aku Beskot™ June 21, 2010 at 9:30 PM  

ko btol² terdesak ke??
nnti dtg umh aku amek buku cek..
kt umh aku ade byk buku cek..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin June 22, 2010 at 1:35 AM  

Khai:Your welcome.Klik banyak kali wei.Sampai aku jadi jutawan Power Root.Hahaha.

Nawal:Dapat pahala la.Hahaha.

Yusuf:Kalau aku dah kaya macam TOny Stark nanti aku belanja.Kau nak jenama apa?OZ?

Farah:Tue la.Kesian kan?Klik bebanyak ea?

Fndrocka:Hahaha.Kau sahabat dunia.(akhirat kira lain)

Epul:Boleh aku tahu siapa awek kamu?Err...

Innz:Ish Ish...Kalau tak nampak lagi 2 jumaat nie.Hahaha

Sylver:Duit hantaran kurang dalam RM8,888.88 lagi.Igt nak mntk sponsor la macam artis-artis.Hahaha.

Qishie:Sampai hati doktor.Hahaha

Dayah ker Nurul nie?:Librese apa?Kelakar kan?Itu belum jadi bf lagi.Wakaka.

Apek:Kau la kawan yang baik.Esok bawak aku ea.

Suria:Awak nie kelakar la.Rasa macam nak serkup jer pakai tuala wanita yang dah guna.Hahaha.

Aisumi:Sori kalau menyinggung perasaan Sumi pasal lagu tue ek.

Tengku:Kita kongsi guna BMW kau nak?Hahaha

Zul:Aku kan miskin papa kedana.Lain kau,muka market,poket lebat.Hahaha.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP