Tuesday, June 22, 2010

Duit hasil Nuffnang mampu beli kereta baru?

Share

Setinggi-tinggi syukur pada Allah yang memberi rezeki dan ucapan terima kasih pada semua kawan-kawan pembaca yang sudi klik iklan Nuffnang aku atas entri rayuan simpati insan memerlukan yang lepas.

Duit yang diperolehi hasil pengiklanan Nuffnang tue mampu la tanggung sedikit perbelanjaan aku dalam membeli kereta baru.



Amacam?Dengki tak?Wakakaka....


27 comments:

I n n z June 22, 2010 at 1:35 AM  

itu kete member aku.

pilih.
nak kaki ke tgn ?
hahaha !

I n n z June 22, 2010 at 1:35 AM  

itu kete member aku.

pilih.
nak kaki ke tgn ?
hahaha !

farahh June 22, 2010 at 3:03 AM  

erkkk~~ gila hebat..





hebat nipu org kan. HAHA ;D

yusuf mujahidin ™ June 22, 2010 at 8:45 AM  

Salam bro
sehat?

wah2..cat baru?
aku ade sumbangan kt duit nuffnang gk..hahak

tengku_fir21 June 22, 2010 at 3:21 PM  

huh..aku tk klik pun dh mampu beli kete baru jadi aku tk nk klik...perjanjian sebelum ni batal..huk3

faz_e June 22, 2010 at 4:24 PM  

haha~ best klu tu kete hang~

nak tumpang~

Ajim June 22, 2010 at 6:37 PM  

neo CPS ke zi?

fndrocka June 22, 2010 at 7:09 PM  

harga?

aku hari tu klik nuffnang kau dekat 4ribu gak klau tak silap perkirn..

nanti aku nak pergi mana2 bleylah kau tlg hntar

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

khairul June 22, 2010 at 9:37 PM  

putih smart2x... team2x neo ka??

Aku Beskot™ June 22, 2010 at 11:26 PM  

kete eddy ke ni??

Mohd Fakhrurazi Jamaludin June 23, 2010 at 1:30 AM  

Innz:Keh Keh.Nak betis la.Pstu peha.

Farah:Hahaha.Gurau jer la.

Yusuf:Thanks tapi bukan cat baru la.Itu kereta baru.Hehehe.

Tengku:Ekeleh.Kemut la BMW.Hahaha.

Faz:Meh la.Ajak kawan-kawan sekali.Err...pastikan kawan-kawan tue yang cun.Hahaha.

Ajim:A'ah.Nape?

Fndrocka:Harga?Puluh ribu jer.Eh,apa tak pinjam jer trus.Itu dah macam kereta rasmi blog nie.Siapa nak pinjam mntk kunci kereta dekat aku.Hahaha.

Khai:Team Neo padia.Kereta baru aku la.Hahaha.

Zul:Kereta Eddy padia.Kereta aku la.Apa ingat aku tak mampu ker?Hahaha

I n n z June 23, 2010 at 1:34 AM  

dah2 razi tak yah nk kelentong org.
dah ade kaler itam, nk ag kaler putih.
pasai pa ?
haha !

apek June 23, 2010 at 1:50 AM  

hahaha..aku hanya mampu gelak..bongok

ieQa sWetLuv June 23, 2010 at 7:45 AM  

bukan main besow cecite ko dgn wet nuffnang tu ek.. kah kah kah

mimi saidi June 23, 2010 at 2:40 PM  

tu dia!!! nuffnang punye pasal!

qishie June 23, 2010 at 5:42 PM  

ahaha..tipu!

ravishingpeacock June 23, 2010 at 7:05 PM  

1st time kt cni :)

~miE_kEr~ June 23, 2010 at 10:27 PM  

2 je...kalo bkn edie nye..ayap nye..nie yg ak tak nk bwk kate ak jmpe ko nie..kang ko pun nk ngaku gk neo ak tu kate ko..mmmmm

suria June 24, 2010 at 10:54 AM  

setiap kekayan adalah mukan hak milik mutlak kamu..
haruslah di kongsi...


bak meh hak aku!

suria June 24, 2010 at 10:35 PM  

lg satu komen aku.
walaupun gambo tu sedikit gelap..
tp bulu kaki ko tetap jelas kelihatan

Tulip June 24, 2010 at 11:43 PM  

wah2..hebat2..

tapi kan, macam x caye jew dgn income nuffnang..hehe..

cracked bunny June 25, 2010 at 2:37 AM  

ko sumbang kt aku sikit.aku dh nk blk msia ni.kt msia aku miskin sebab semua nk pau aku.

☺[ai][sUmi]☺Chan June 25, 2010 at 10:57 AM  

errkkk?? tukar kale kete kah??

Najlaa Raihana June 25, 2010 at 12:48 PM  

aku yakin lpas ni takde sape lagi nak kelik nuffnang ko...org melayu kan suka dengki...



..contoh macam AKU! lalala~~

Aku Chun June 26, 2010 at 9:54 AM  

huh! kete baru!

Mohd Fakhrurazi Jamaludin June 27, 2010 at 12:49 AM  

Innz:Sje nak banyakkan kaler.Hahaha.

Apek:Hahaha.Diam...Diam

Ieqa:Cita-cita jadi kenyataan.Hahaha.

Mimi:Terima kasih Nuffnang.Hahaha.

Qishie:Hahaha.Tak percaya ker?

Ravishing Peacock:Terima kasih sudi singgah.

Kimie:Ah taknak aku mengaku kereta pakai rim tutup.Wakaka.

Suria:Ala,kau kan dah ada Myvi Gemuk Putih.Stim ler tue tengok bulu kaki.Wakaka.

Tulip:Mengapa?Tak percaya?Hahaha...

Sha:Kirim jersi RSV satu! Hahaha.

Sumi:Bukan la.Itu Neo CPS.

Najlaa:Kau dari dulu dengki kat aku.Hahaha.Mentang-mentang aku comel.

Aku Chun:Huh! Nak curi ler tue.Keh Keh.

thegossiplounge August 15, 2010 at 3:20 PM  

aku nye warna hitam tp nape aku amek gambo macam x lawa pon kete aku cam dalam gamabr ni? hoihhhhhhhhhh!

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP