Saturday, August 7, 2010

Malas aku nak layan jantan bodoh macam korang berdua!

Share

Aku jarang gila nak emo emo pebenda lancau ntah kecuali dengan kekasih hati itu pun saja nak tarik perhatian asyik dia jer merajuk mana boleh tahan.

Tapi bila jantan sama jantan gaduh sebab betina memang aku rasa eh eh WhatTheF? Betina tue sundal la bodoh betul korang berdua pegi gaduh sebab dia.Gila emo aku sekarang sampai rasa macam kumpulan Tokio Hotel pulak.

Kau orang bergaduh-gaduh sampai patah kaki,muka pecah tapi betina sundal tue sedap-sedap jer kena kongkek dengan jantan lain korang bukan tahu.Aku bukan nak buat buat cite la tapi aku nampak depan mata kepala otak aku sendiri.Ingat aku jenis buat cerita pastu jaja sana-sini ker?

Dah la,malas aku nak layan jantan bodoh macam korang berdua!










Aku cite pasal kucing la! Yang kau orang excited sangat baca nie apasal??





"Gua tak puas hati dengan lu,apsal lu kongkek awek gua?"



"Itu awek Roy bodo yang kau kongkek!"




"Get ready bebeh!"



"Meoow...Meoow..." translate manusianya bermaksud "Baik layan kartun Keroro dari kongkek pastu buang anak sana-sini padahal aku yang kucing pun tak buang anak.Eh lupa,aku kucing jantan...kehkehkeh"





"Spesis anjing kurap nak ngorat awek aku!"


17 comments:

I n n z August 7, 2010 at 2:53 AM  

yes.
gamba last tuh klaka.
haha.

W. Hidney August 7, 2010 at 8:27 AM  

hahaha gila suspen

cKyN WaN August 7, 2010 at 8:32 AM  

hahahahahaha beria je aku baca

Iffah Saibudin August 7, 2010 at 10:17 AM  

aku ingatkan apa... haih....

DuniakuAbstrak August 7, 2010 at 11:45 AM  

yg ko emo pasal persundalan kucing ni apesal? meh sini aku sekeh sikit pale lutut ko..hahaha

farah rahim August 7, 2010 at 11:59 AM  

hahhahha..ko ni mmg lar...

Aku Chun August 7, 2010 at 12:15 PM  

Aduhh.. kisah kucing ke? nasib baik haiwan comel..

tengku_fir21 August 7, 2010 at 12:48 PM  

huk2..ingtkn kwn ko kat syria...

Ervina Razali August 7, 2010 at 1:29 PM  

waduh waduh!
gini pn kamu mau emo ke sayunk??!

NUke_Rude August 7, 2010 at 3:54 PM  

haha. aku suka entry nih :D

apek August 7, 2010 at 7:23 PM  

haha..cilakak lu

ieQa sWetLuv August 7, 2010 at 7:44 PM  

haha.. nak wat camne diorg pon tercabar gak bile aweks dikebas lain hoho

suria August 8, 2010 at 12:32 AM  

yg bongok ko laaaa

Miss Shizu August 9, 2010 at 9:20 AM  

sengal....beria aku bace ngek....

☺[ai][sUmi]☺Chan August 11, 2010 at 9:17 AM  

aduhaii~ miau2 yang bergaduh upanya..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin August 12, 2010 at 6:10 AM  

Innz:Rupa ada macam kucing aku tue.Hahaha.Cuma kucing aku sangat penakut.

Hidney:Lor,suspen ker?(tough gila badan mamat nie)

Ckyn:Untuk makluman,aku jarang emo.Hahaha.

Iffah:Lor,kau pun tertipu jugak.Hahaha

DuniakuAbstrak (Smpi skrg tak tahu nama kau apa):Kepala lutut aku keras weh.Meh aku bagi kepala aku.Hahaha

Farah:Memang apa ha?Hahahaha

Akuchun:Haiwan comel disampaikan oleh aku yang comel.Hahaha

Tengku:Syria?Siapa?

Ervina:Ini gimik namanya sayang.

Nuke:Klik la like kalau suka.Oh takde ek?Ok Ok.Hahahaha

Apek:Kau pun sama kena tipu juga?

Ieqa:Ieqa punya komen macam xde perasaan.Hahahaha

Suria:Hahaha.Ok aku bongok (emo)

Miss Shizu:Beria beno kau nie.Hahaha

Aisumi:Habis tue Sumi igt apa?Hihihi

cKyN WaN August 13, 2010 at 12:01 AM  

yakin je kau kan.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP