Friday, August 20, 2010

Kesan insomnia

Share

Dah dua hari aku tak cukup tidur macam kena insomnia pulak.Perasaan dia macam di awangan.Tak berpijak di bumi yang nyata.

Macam tadi,mak aku suruh beli kuih tepung pelita dekat bazar ramadan,boleh pulak aku pegi beli tepung jer.

Nasib baik aku tak beli pelita sekali!

11 comments:

Miss Fireflies August 20, 2010 at 7:13 PM  

hakhakhak kalo aku jd mak ko

da lempar laa tepung kt muke ko.ekekke

cKyN WaN August 20, 2010 at 8:08 PM  

hahahahaha sengal!

Ervina Razali August 20, 2010 at 8:43 PM  

what heppeng sayng???

Emerald August 20, 2010 at 9:24 PM  

mmg nice la!
haha.
gua syak lu pesen xbese berinsomnia ni.
hehe.

cikot August 20, 2010 at 9:42 PM  

der, lu kena selalu rendam kaki dalam air sejuk .. buat hilang insomnia tu..

kakachan August 20, 2010 at 11:32 PM  

hak hak. lawok le ang ni.
tp mmg aku pon penah jadi mcm tu.

beli pelita xpe.
leh pasang mase raye. XD

I n n z August 21, 2010 at 5:32 AM  

ado laaa..
parah ceni ;D

kak Erna August 21, 2010 at 7:57 AM  

he he.puasa..dimaafkan..

milah hasan August 21, 2010 at 10:44 AM  

ko patut beli pelita dan tabur tepung dalam tu sebelom bwk balek.. hehe~!!

fYZa August 23, 2010 at 10:54 AM  

org pose mmg begitu sikapnye..ngahahaha~

Anonymous March 5, 2013 at 2:43 PM  

Your οwn article provides confirmеd beneficial to me.
It’ѕ very informative and you really are obviоusly quite well-infοrmeԁ of
this type. Үou have еxposеd my persоnal eyes to
vaгious thoughts about this paгticular subjeсt
uѕіng interesting and solіd articles.



mу web blog ... buy phentermine
Also visit my site : phentermine

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP