Saturday, August 28, 2010

Alasan malas update blog

Share

Update cepat-cepat:

Sekarang aku dah kerja dengan NASA buat kajian pasal arnab di bulan.Siapa entah dakwa ada arnab dekat bulan tak pasal-pasal aku kena pergi sana.Bukan sehari dua,dah nak masuk 2 bulan.Presiden Kelab Nasa cakap selagi tak jumpa arnab dekat bulan jangan balik.

Mungkin aku raya disana.Korang kirim la ketupat,rendang dengan air sirap dekat aku!!

Ok dah bye,kapal angkasa aku nak korner elak meteor nie.Kang tak balik terus pulak aku.








update via nasa space shuttle




13 comments:

Miss Fireflies August 28, 2010 at 4:42 PM  

ok ko dah jauh menyimpang mengarot

hahahha

faRk August 28, 2010 at 6:42 PM  

razi in wonderland...haha

suhaili sulaiman August 28, 2010 at 9:40 PM  

blh plak update via nasa space shuttle..kreatif

Fakeh August 28, 2010 at 10:33 PM  

Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan fahamlah kita tentang hakikat bangsa ini. Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal musuh dalam selimut yang mencari peluang dan ruang untuk mengkhianati bangsa ini, iaitu:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

FAKEH KHALIFAH SAKA

fndrocka August 28, 2010 at 11:05 PM  

hah..sudahlah...

lumut esoklusa August 28, 2010 at 11:36 PM  

hahaha..
comel gile weh entry kau ni..
siap leh lak update via nasa bagai..

arnab?
nak sekor ek arnab kat marikh...
arnab panggang kan?haha

tengku_fir21 August 29, 2010 at 12:14 AM  

tlg bawa blk kara 1 utk aku

milah hasan August 29, 2010 at 12:33 AM  

so tadi ko singgah buka kt bumi ah? abeh kool da wei~!

DuniakuAbstrak August 29, 2010 at 9:34 AM  

aku percaya dengan bersungguh2 kata2 kau itu

terima kasih daun keladi

suria August 29, 2010 at 10:47 AM  

semlm boleh plak turun nak boke pose samw2 dgn budak2 sekolah eh...

ieQa sWetLuv August 29, 2010 at 11:41 AM  

erkk erkk erkk..

Gadis H August 29, 2010 at 1:11 PM  

aik...??? cpt tol ko smp bumi smlm.... *bab merepek bg kt die*

Tulip August 30, 2010 at 10:27 PM  

haik..otw ke bulan pun masih boleh post entry ekk..hahaha

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP