Monday, March 1, 2010

Bila yang tiruan lebih baik dari yang ori

Share






Kau tengok muka diaorang nie lagi cun dari semua pompuan yang ada dalam blog list aku.Siapa tak puas hati boleh jumpa aku lepas habis entri nie.Boleh saman malu dan tuntut pampasan harta sepencarian.

Kalau kau orang tengok gambar yang nombor tiga,belah kiri itu ada yang iras Mila.

Sebelah dia pulak macam Raja Farah.

Pastu ada satu gambar lagi seksi.Aku dah hampir hampir nak mengalami ketengangan urat dibahagian tertentu.Tapi aku malas nak upload nanti golongan agama jatuhkan hukum haram siapa yang baca blog aku.















Tapi satu jer kekurangan mereka.

Mereka ini semua sebenarnya lelaki.

Ok kepada semua lelaki termasuk aku,sila kecewa sekarang!

Untuk makluman anda,mereka itu semua adalah peserta acara Ratu Cantik Peralihan Jantina yang diadakan di Thailand.Bagaimana?Cantik bukan?










Ok yang bawah ini Ratu Cantik India.


Weeekkkkkkkksssssssss!!!

19 comments:

ain alias March 1, 2010 at 2:18 AM  

aku cun lagi kot..
haha..
ko memang suka google golongan camneh kan??

apek March 1, 2010 at 2:25 AM  

aku rase ko tegolong dlm kumpulan yg bawah tue la..warna kulit pon da same..haha

milah hasan March 1, 2010 at 2:50 AM  

eii..nau'zubillah betoi la apon2 nih..mak x larat nok~ jgn la ko jd gini ye razi.. aku doa yg baik2 je utk kwn2 aku..huhu

♥ Cinta Najihah ♥ March 1, 2010 at 2:55 AM  

tegugat aku~~

Alynn Notnot March 1, 2010 at 2:59 AM  

really?perggh!

fndrocka March 1, 2010 at 7:57 AM  

aku tak ushar saangat..

sebab dah boleh rasa ada yg tak kena

tapi ushar gak sikit..

yusuf mujahidin ™ March 1, 2010 at 9:52 AM  

oh..tgk yg bwh tu trus mati selera...


hahaha

Aw Yong SaN March 1, 2010 at 1:24 PM  

Ain alias> cun? hehehe
well, nice blog..im still new n didnt have follower..huh

fARaH rAhIM March 1, 2010 at 6:47 PM  

aku rse aku cun lg..sbb aku ori..xde bedah2 ni..hahhaha..

Anonymous March 1, 2010 at 7:45 PM  

aku setuju dgn statement apek..
nice one!
lalalalala

-xnak bgtau sape sebenar diri aku..seolah2 baling batu sorok tangan...hahahaha

Anonymous March 1, 2010 at 7:45 PM  

aku setuju dgn statement apek..
nice one!
lalalalala

-xnak bgtau sape sebenar diri aku..seolah2 baling batu sorok tangan...hahahaha

Ervina Razali March 1, 2010 at 10:43 PM  

oit! kutuk ina ea?????
majuk ah cmni...

sha89 March 3, 2010 at 1:53 AM  

wakakakka gilerrr lawak gambar last skali tu adoii!!

bia betul weii tu semua lelaki?? bleh gilerr aku jdinye. tersangattt2 cun ok...kalah org perempuan...

tp aku tau ko mesti lagi suke golongan yg kat pic bawah tu sekali kn? kn kn?? hahaha :p

Mohd Fakhrurazi Jamaludin March 3, 2010 at 12:37 PM  

Ain:Kau mmg cun pun.Hahaha.Perasan la kau.Bukan aku cari la tapi terjumpa.

Apek:Kau jgn smpi aku cri bapok cina.Ceh mana sama.Aku coklat kot.

Rasis:Hahaha.Apsl aku nak jadi cam gini pulak?Kau tak nmpk ker aku bersifat lelaki sejati?

Cinta Najihah:Hahaha.Tak ramai lelaki yang minat golongan begini.

Alynn:Yup.Hahaha.

Fndrocka:Hahaha.Takpe.Aku faham.Kita lelaki normal mmg suka lihat yang indah.

Yusuf:Hahaha.Selera apa yang mati?Ish ish jgn tengok lelebih nanti gelap hati tegang sendiri.

Aw Yong San:U can always visit my blog and drop some comment.Later i will visit u also.

Farah Rahim:Nak tgk tang mana yang ori.Hihihi.

Anony:Hahaha...aku rse aku kenal kau.Yup! takde orang lain.

Ina:Bila masa kutuk sayang?Mana ada.

Sha:Hahaha.Yang bawah tue aku rse cam nak pijak jer muka diorang

Iffah March 3, 2010 at 1:06 PM  

eleh kau suka kan yg macam ni kan kan kan kan kan HAHA

Anonymous March 7, 2010 at 9:34 PM  

baek punya..~

bongok ar kau Razi..pttnye gambau yg last tu xyah letak....

-eL NiNo™-

::cinta lea ixora:: March 11, 2010 at 5:21 PM  

hahaha... yg last tu geli eh.. auww

faz_e March 13, 2010 at 8:07 AM  

Wuh, cun la gak mamat2 nih!!
=)

小美冰淇淋Paul May 25, 2010 at 8:55 PM  

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP