Thursday, April 29, 2010

Welcome to Room 401!

Share

Bayangkan anda berada di landasan kapal terbang menunggu untuk menaiki pesawat...

Disebabkan jakun tak pernah tengok kapal terbang,anda keluarkan kamera dan mula posing muncung-muncung macam Halimah Jongang berlatarbelakangkan kapal terbang...

Datang seseorang lagak macam juruteknik kapala terbang menegur anda supaya tidak mengambil gambar.Kalau nak ambik jugak kena ajak dia sekali.Anda akur...

Juruteknik tadi meneruskan kerjanya membaiki kipas kapal terbang...

Tiba-tiba anda terdengar bunyi enjin kapal terbang di start...serentak dengan itu juga anda melihat juruteknik tadi disedut masuk ke dalam kipas kapal terbang lalu berkecai...

Keadaan panik.Kipas kapal terbang itu terbakar.

Sedang anda masih tergamam,juruteknik tadi datang menegur anda seolah-olah tiada apa-apa yang berlaku padahal kau baru lepas kena sedut kot.

Anda jadi bingung.

Keadaan yang tadinya panik juga tiba-tiba tenang.Anda makin bingung.Apa sebenarnya yang berlaku?

Bagaimana?Menarik?

Tontoninya secara online disini.Jangan risau,loading laju! Klik sini Room 401





8 comments:

LuFi@s April 30, 2010 at 6:06 AM  

aku da tgk ep 1-8..mmg style cter ni..

zetty April 30, 2010 at 2:53 PM  

wahhh...best nie nak tonton...tp aq x berani laa..huhuhu

jimah April 30, 2010 at 3:24 PM  

waaa!!!!! MENAREK giler..


*abes ah x stadi ari ni..*

ieQa sWetLuv May 1, 2010 at 2:56 AM  

entah ade kesempatan ke x ika nk tgk citer cmni hurmm

khairul May 2, 2010 at 3:49 PM  

x seram pun.. x silap ada kuar kat ntv7..

fndrocka May 3, 2010 at 1:03 PM  

kau cerita je lah sampai habiss

Mohd Fakhrurazi Jamaludin May 3, 2010 at 11:21 PM  

Saiful:Kan?

Zetty:Bukannya cite hantu pun.

Jimah:Study la.Benda nie lepas habis exam boleh tgk.

Ieqa:Takpe,mesti ada punya.

Khai:Ini bukan cite hantu la.Ala,kau tengok cite Jidin pun kau kata seram.

Fndrocka:Hahaha.Ada 8 episod.Satu episod ada 4 prank.Sila darabkan.

Anonymous June 10, 2013 at 3:50 PM  

The key to obtaining these great deals is checking through to the AT&T site from the affiliate site.
You will surely come out of your cash troubles in a hurry manner without asking your
kith and kin to support you. What is the most fascinating feature is that the payment is made
instantly.

My web site :: payday loans

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP