Wednesday, April 28, 2010

Iron Man 2 di Malaysia?

Share

Tumpukan perhatian pada kereta kaler putih tersebut.Oh! kereta kaler hitam itu kereta saya.


Zoom kan lagi...


Ok kamera dah habis zoom...see?





Apa tandanya?





Itu tandanya Ironman 2 akan ditayangkan tidak lama lagi...





Kereta yang akan digunakan untuk Ironman 2 ini ialah Audi R8 v10 Spyder...dalam gambar ini masa Ironman 1 dulu...









p/s:Yang aku ambik gambar itu bukan Audi R8.Kalau terer cuba teka kereta apa?


14 comments:

apek April 28, 2010 at 1:30 AM  

kancil PEW 3611..wakakaka

yusuf mujahidin ™ April 28, 2010 at 1:50 AM  
This comment has been removed by the author.
yusuf mujahidin ™ April 28, 2010 at 1:52 AM  

Audi Mok?

fndrocka April 28, 2010 at 4:09 AM  

proton saga?

ieQa sWetLuv April 28, 2010 at 6:02 AM  

amasih keliru yg mana satu sbanrnya nk difokus huhu

LuFi@s April 28, 2010 at 7:00 AM  

audi TT..cmform..mystery solved..hohoho

Mohd Fakhrurazi Jamaludin April 28, 2010 at 7:56 AM  

Apek:Apsal macam pernah dengar no. plat tue?Ala-Ala PEQ 424...

Yusuf:Sengal punya Yusuf,Audi Mok tue pengubah lagu la.Wakakaka...

Fndrocka:Erk! Bukan.

Ieqa:Lor takkan nak fokus dekat Myvi.Bila pula Ironman naik Myvi.

Puyat:Oh takde keje nie.

shimaa April 28, 2010 at 9:34 AM  

ni macam dekat depan kedai bagus je, haha.

p/s: aku xtau tu keta ape, skang ni waja pon bleh jd lancer. hahahaha

Nashays April 28, 2010 at 3:14 PM  

ceh patut laa carik kat tempat biasa x jumpe..kat sini rupe nya driver letak kete ai neh..hihihi

Ervina Razali April 28, 2010 at 10:22 PM  

iswara biru BDR 270

jgn lupe nonton ir0nman dgn saye...
hihihihi

Firol April 28, 2010 at 10:45 PM  

usedcar...

apek April 29, 2010 at 12:08 AM  

ape barang tgk ironman ngan awek..hahaha




pew 3611 tu kancil aku..hahaha

Mohd Fakhrurazi Jamaludin April 30, 2010 at 12:04 AM  

Shima:Ohok,kalau pompuan dapat teka memang aku respek habis la.

Nashay:Nak tumpang!! Hehehe

Ervina:Kaler pun tak biru.Hok Hok

Firol:Adoi...

Apek:Barang baik la.Sengal punya Apek.

Anonymous February 13, 2012 at 7:19 PM  

so,apa kena mengena gambar tu ?
yg atas tu gambar audi TT, yg hero ironman pakai tu audi R8. admin x reti tgk kete ke ?

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP