Wednesday, May 11, 2011

Panas

Share

Aku bangun berpeluh-peluh.Panas gila.


Dua tiga hari ini memang panas betul.

Badan pun dah rasa lain macam.Ada rasa nak demam.Tekak gatal-gatal.


Dia punya panas toksah cite.Bayangkan pagi-pagi rasa macam mandi guna water heater.Kalau tengah buang air besar memang berpeluh-peluh la rasa macam berak dalam sauna.

Sebab tak tahan panas sangat,aku bukak butang baju aku.

Tapi bila pandang sekeliling terus aku pakai balik baju aku.



Gila apa nak tido dekat ofis tak pakai baju?Ingat dekat rumah ke?


3 comments:

Aisumi Chan Kawa'i May 11, 2011 at 11:58 PM  

uikk.. nape tido kat opis? keje malam kah?

Afir May 12, 2011 at 9:23 AM  

aik umah ko kat ofis ek???hahhahaha
panas sbb shift in iklim kat bhgn khatulistiwa, saba jer la

Mohd Fakhrurazi Jamaludin May 15, 2011 at 1:43 AM  

takla.tido masa rehat.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP