Friday, February 25, 2011

Doktor salah bagi ubat sampai pesakit mati?

Share

Seringkali bila tulisan buruk nak mati,si penulis akan cakap "Ala,tulisan doktor memang camni".Kalau buruk jer tak kisah sangat tapi kalau dah sampai tak boleh nak baca itu memang masalah besar.


Macam bos aku,tulisan dia memang ada seni sampai aku ingat dia tulis kaligrafi cina.Kadang-kadang dia sendiri tak faham apa dia tulis buat aku rasa nak sumbat jer kertas tue dalam mulut dia.Nasib baik dia bukan doktor kalau tak dah lama aku mati salah makan ubat.

Jadinya berbalik kepada tulisan doktor yang buruk tadi,aku tertanya-tanya ada tak pesakit yang mati bila ahli farmasi salah bagi ubat kesan dari tulisan doktor yang buruk tadi sebab benda macam ini kalau ada pun biasanya dirahsiakan.

Nah! hari ini terjawab sudah soalan aku.

Klik sini untuk baca berita penuh

Aku harap member aku yang bakal doktor macam Naqqib nie takde bunuh orang pasal tulisan dia memang buruk.Tapi paling buruk selipar jamban Asadi dia kaler kuning.


7 comments:

kusiberjalan February 25, 2011 at 2:01 AM  

lau kes doctor haiwan plak camner? ade ker kurang lebih seperti doktor manusia? hohoh! tp wat mase ni xder plak dengo pesakit haiwan mati kerana ahli farmasi salah bace jenis ubat yang ditulis dr. vet...hahaha!

cracked bunny February 25, 2011 at 3:06 AM  

razi tulisan aku lawa gila sampai cekgu cakap tulisan aku font arial 9.nak buat mcmne.gifted.keh keh.
ko ni time isu2 doktor2 asyik kne kutuk la ko nk menambah isu.tak puas hati aku mcmni

shogunn_general February 25, 2011 at 6:35 AM  

tula tulisan aku mmg buruk. kalo tak english aku mesti dapat markah lagi bes daripada deep kumar atau martin huan chong wei (x ingat nama die).

selipar aku legend wei.xdela kena curi macam selipar ustad farid hehe

milah hasan February 25, 2011 at 8:17 AM  

nsb baek ko bukan dokter, razi wei.. kalau tak, mesti ramai dah mati sbb tulisan ko.. hah~! :P

lea February 25, 2011 at 4:23 PM  

tulisan doktor memang burukkk....hehe

Mohd Fakhrurazi Jamaludin February 27, 2011 at 11:18 PM  

Kusi:Hurm nak jawab pun tak tahu jawapan pasal saya seorang manusia bukan haiwan.

Sha:Hahaha...baguslah kena kritik.Kalau selalu dipuji nanti kau lupa diri.Tugas doktor ini sesuatu yang mulia.

Naqqib:Sejarah kau tak fikir pulak walhal tulisan sama saja dengan Mat JB.

Rasis:Tulisan aku cantik kot.Ada seni canting lagi.

Lea:Nasib baik ada doktor yang cantik.Opss...yang komen no.2 tue takyah terasa ek.Keh Keh

cracked bunny February 27, 2011 at 11:57 PM  

alaa.cakap jela aku yang cantik tu.keh keh

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP