Wednesday, February 23, 2011

Cara-cara nak buat telur bentuk love

Share

Hai makwe-makwe diluar sana.Syok betul bercinta kan?Dapat pulak pakwe hensem muka macam Anuar Zain.Kalau dapat yang kurang hensem sikit hidung kembang macam Aizat pun kira orait apa pandai main gitar boleh nyanyikan korang lagu sebelum tidur.


Sebab dapat pakwe hensem jadi kena la tunjuk yang kita nie betul-betul sayang nanti kena kebas.Kebanyakan makwe pilih jalan mudah tunjukkan sayang pada pakwe dengan serahkan dara.Tak pasti pula samada mereka ikut kempen Samy Vellu "Marila kita menderma dara,janganlah kita menghisap dada".

Tapi kini tak perlu lagi susah payah kena kangkang bagai nak tunjukkan rasa cinta anda.Siapa yang minat tengok cerita Jepun mesti perasan kengkadang si makwe bawakkan bekal makanan untuk si pakwe siap ada bentuk-bentuk love lagi.Apa?Tak ada?Korang tengok cite Maria Ozawa memang la takde.

Jadi camne caranya nak buat bentuk-bentuk love gitu?Kalau lovebite takyah ajar mesti korang tahu punya.

Amacam?Comel tak?
Nak tahu lebih lanjut lagi cara nak buat telur bentuk gini pegi klik sini


p/s: Oit cik tunang,bila nak masakkan saya telur bentuk gini?Jangan pakai telur saya ek! Keh...Keh...


16 comments:

Nurul Mazni February 23, 2011 at 11:21 PM  

suke entry nie.. wah3!! sasa ker?? hehehee..

Ervina Razali February 23, 2011 at 11:22 PM  

uit! telor awk xley rebus la yunk..

Narina Joe "Najo" February 23, 2011 at 11:50 PM  

wee..nak buat la untuk pakwe i lpas ni..sure nnt dia sayang i lebey kann..heeee

ain alias February 23, 2011 at 11:54 PM  

aku tunggu lelaki buat telur camneh kat aku.boley x camtue?haha

~ Cik Azz ~ February 23, 2011 at 11:55 PM  

Keh keh keh...

Ada ke nak rebus telur dia..

sabo aje la...

Misshy Innz February 24, 2011 at 12:22 AM  

cesss .
kelucahan di penghujung entry .
haha

lea February 24, 2011 at 12:25 AM  

wah....harus belajar eh wat telur cmni

hananishikido February 24, 2011 at 2:45 AM  

suka tengok Maria Ozawa ek...

tengku_fir21 February 24, 2011 at 9:31 AM  

ko nie..tahu ler tunang ko pun..ahaha

suria February 24, 2011 at 10:00 AM  

kenapa mesti telur? selain telur xleh ke?

ch!natsu February 24, 2011 at 1:34 PM  

comel.. tp cm geli plak.. haha~

ใ‚ถ-sylver- S February 24, 2011 at 4:23 PM  

bentuk bintang lak cmne?

especially yang tajam-tajam tuh

mizz annie February 24, 2011 at 10:09 PM  

comeinye..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin February 24, 2011 at 11:33 PM  

Nurul Mazni:Sasa la.Keh Keh

Cik Tunang:Hahaha...kalau rebus nanti habis la zuriat kita.

Najlaa:Hahaha...kau buat ayat gedik kenapa?Nak kena lempang?

Ain:Telur lelaki bukan begini bentuknya.Keh Keh

Cik Azz:Gurau jer la.Huhuhu

Innz:Hahaha...kau bawah umur.Baca yang atas saja.

Lea:Belajar la.Mana tahu lepas nie dapat buat bentuk zirafah pulak.

Hana:Ish...siapa Maria Ozawa?Keh Keh

Tengku:Hahaha...

Suria:Telur dan lelaki amat sinonim.Keh Keh

Chinatsu:Apa yang gelinya dik oi

Sylver:Ah kau duduk jepun mesti lagi pandai benda-benda gini.Selalu makan bento.

Annie:Comelkan aku?Keh Keh

fana February 26, 2011 at 8:32 PM  

ececeh... sudah tak di panggil si kekasih hati. eheh..

kat daiso ada jual menatang ni!

Hanim Mahali March 1, 2011 at 12:41 AM  

comeinya bentuk love tu...pesanan untuk Cik tunang tu tak boleh bla...hahaha

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP