Sunday, February 27, 2011

Dilema lelaki bekerjaya.

Share

Sebagai seorang eksekutif pemasaran di salah sebuah syarikat berteraskan industri perkhidmatan kejuruteraan,hampir 60% tugas aku berkisar di dalam pejabat dan baki selebihnya aku kena pergi melawat kilang pelanggan.

Bila pergi melawat kilang pelanggan janganlah harap kau akan jumpa mereka dalam bilik yang ada sistem penghawa dingin termoden dan penyambut tetamu muka macam pornstar.

Apa yang ada hanyalah kesan minyak pelincir bersuhu tinggi yang digunakan pada mesin dan bau peluh lelaki yang bekerja didalamnya.

Sebab itu bila tiada pelanggan yang ajak pergi lawat kilang mereka aku merasa sangat bersyukur sebab dapat duduk ofis yang ada sistem penghawa dingin dan boleh buat air Nescafe sambil mengunyah Mamee di depan komputer.




Tapi rasa macam bercinta dengan bapok betul bila kena gosok baju kemeja nak pergi kerja esok nie.Cepat-cepatlah ada bini boleh tolong gosokkan.Lewat sikit aku pulak tolong 'gosok'kan dia.Keh Keh.

8 comments:

Siti Nadzirah Zakariah February 27, 2011 at 11:48 PM  

x boleh blah yang last..tapi mmg betul lah lelaki susah sikit nak uruskan diri bila tak de perempuan. sbb tu ada pepatah ckp di sebalik kejayaan seorang lelaki tulang belakngnya adalah wanita..chewah!

tengkorakemas February 28, 2011 at 12:28 AM  

pergh..best tu eksekutif ki3..wei ko bukan rajin ke gosok baju dulu haha

yusuf February 28, 2011 at 12:51 AM  

haha..
dh smpai ms nmpknye bro..

kehkehkeh~

ain alias February 28, 2011 at 2:16 AM  

haha.sabar2.tak lama dah tue.
ceh,poyo!

lea February 28, 2011 at 7:37 AM  

gosokkan dia...
aish..tu dah lain tu,..haha

ch!natsu February 28, 2011 at 12:09 PM  

cpt2kanla bnda yg baik tuh.. jgn tangguh2.. ktorg xsbr nak mkn ns myk neh.. ngee~

zetty February 28, 2011 at 8:22 PM  

ayat..xblh blaa...hahaha...pape pun..cepat2 laa langsungnyerr...xsabo nie...hehehe

Mohd Fakhrurazi Jamaludin February 28, 2011 at 11:41 PM  

Siti Nadzirah:So kalau nampak lelaki belum kahwin lagi tue pepaham jer la ye.

Hasrul:Hahaha...itu bukan aku la.Itu Lokman.

Yusuf:Ya masanya dah tiba.Anda bila lagi.Keh Keh.

Ain:Aku sentiasa bersabar.Kalau tak sabar...ehem....hehehe

Lea:Ish...otak kekuningan nie.Meh sini nak sental dengan Clorox.

Chinatsu:Nasi minyak tinggi kalori.So kahwin aku nanti hidangkan roti jer.Keh Keh

Zetty:Yang kau tak sabar dah macam kau pulak nak kahwin.Kah Kah.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP