Friday, October 8, 2010

Ku palit taik ke mukamu,maafkanku...

Share

Hari itu cuaca panas.Tapi bagi mereka yang beriman macam aku,benda-benda begini macam takde hal.Ala,dekat neraka nanti lagi panas kata member aku.Huh! ayat macam nak masuk neraka jer.


Lepas makan,aku rasa lain macam.Rasa perut memulas.Rasa macam tali pusat bersimpul.Ini serius! kata Ming Ming.Aku yakin jalan penyelesaian paling mudah ialah dengan buang air besar.

Sebab nak balik bilik aku agak jauh,aku pinjam tuala member aku dulu.Menda nak buang air besar ini lebih selesa pakai tuala saja.Masuk tandas terus bogel.Janji takde member perangai laknat bakar mercun time kau berak.



.............................................................................................................



Selesai melepaskan hajat,tibalah masa untuk beristinjak.Dengan muka penuh kelegaan,aku buka paip untuk pengaliran air berlaku agar proses istinjak dapat dijalankan.Malangnya,air yang keluar hanyalah titisan kecil.Banyak lagi air ludah aku kalau gini.

Aku pun termenung sebentar.Takkan nak keluar bogel lalu cebok dekat sinki.Mahu jatuh pengsan member aku tengok bentuk badan model seluar dalam.

Akhirnya aku ambil keputusan untuk sarung tuala dan keluar berlagak tenang.Terpaksa jalan jauh sikit untuk istinjak di tandas lain.

"Nah tuala kau!" sambil aku campakkan tuala tadi ke muka member aku.

Member aku bukak baju terus sarung tuala tadi buat mandi.Lepas mandi aku tengok dia kesat-kesat muka dia pakai tuala tue.Tak sampai hati aku nak bagitahu yang mungkin ada calit-calit tahi dekat tuala tue.

Malam itu,aku basuh tuala dia senyap-senyap waktu dia tidur.Karang tak sah sembahyang dia satu hal pulak aku nak tanggung dosa dia.




p/s:Nama mangsa,tempat kejadian dan masa terpaksa dirahsia demi menjaga nyawa aku.Gila kau mau kena tikam aku kalau budak tue dapat tahu!


17 comments:

~Kak AZZ~ October 9, 2010 at 12:22 AM  

Hahahahaha...

Lain kali sebelum nak membuang, kena bukak paip air dulu... tengok ada air ke tak.. Kalau takde, boleh la stenbai kertas surat khabar atau tisu buat lap montot... Kalau kertas takde jugak, lap aje la dgn suar kecik tu... huhuhuhu...

~Kak AZZ~ October 9, 2010 at 12:22 AM  
This comment has been removed by the author.
lankapo October 9, 2010 at 12:26 AM  

haha kira baik lah jugak ko nih bro.
sanggup cuci balik.

dulu masa duk asrama. senior selalu buli. pinjam sabun la nk bawak berak.

so biasanya aku prepare dua sabun. klu mandi sng. klu senior nk pinjam masa mandi aku bg lah sabun berak haha

Miss Shizu October 9, 2010 at 2:13 AM  

hahahahha...giler pengotoq ang....kakakakka...sian dowh membe ang tuh...kejam giler ang nh...hahahha...tp sumpah en3 nh cam cilake sebab buat aku gelak sorg2 tgh2 mlm....hahahha

cracked bunny October 9, 2010 at 2:17 AM  

gila keji ko razi.eiii

kotor kotor

cracked bunny October 9, 2010 at 2:19 AM  

psst : tapi aku rase omputih sini mcm ko kot.main lap2 kat tisu je.

..Syazwana.. October 9, 2010 at 2:32 AM  

sumpah gelak...
ngahahaha

DuniakuAbstrak October 9, 2010 at 2:38 AM  

astaga

hahaha

milah hasan October 9, 2010 at 7:32 AM  

kau kijam razi!

iyllienaz October 9, 2010 at 9:07 PM  

aku tau dah perangai ko ni..haha

Hidayah Hanif October 10, 2010 at 1:30 AM  

keji weihhhhhh

*cik azeya* October 10, 2010 at 1:23 PM  

ahahh. eeiii. sengal.

lea October 10, 2010 at 7:20 PM  

die tak pelik ke ko basuh tuala die?

PURPLE is LOVE October 14, 2010 at 2:30 AM  

astaghfirullahal'aziiim...

gile jijiknye kalo die tau...

isk2.. menda2 serius camni xpatut berlaku..

cian owww kt die...da masuk golongan insan teraniaya da neh..

ieQa sWetLuv October 16, 2010 at 9:30 AM  

hahahahaha kesian giler member tu haishh haishh..


tp ko kire baikla gak nk cuci balik even senyap,, ade intergriti even selekeh byk hahaha...


p/s jgn bg pinjam towel kat org sesuke hati huhu

ila ni October 17, 2010 at 1:59 PM  

*gelak sampai tak keluar suara* BODOOOOOOOO GILA!!! hadoi..penat.

cKyN WaN October 18, 2010 at 7:48 PM  

haha ngokngek!

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP