Friday, January 21, 2011

Mengapa 'best' kalau jadi awek aku?

Share

Pertama sekali aku nak ucapkan setinggi-tinggi terima kasih pada semua yang sudi ucap 'Selamat Harijadi'.Peristiwa bersejarah begini memang patut dirai bersama 30 juta rakyat Malaysia berbilang bangsa.Bunyi ucapan memang ada iras Dr.Rozmey tapi kalau cakap gaya rambut ada iras-iras juga itu jalan nak cari gaduh.Khurafat siapa percaya Dua Alam cecah 40 juta jangan main tuduh-tuduh.

Disebabkan semalam hari bersejarah 30 juta rakyat Malaysia berbilang bangsa maka hari ini aku dan kekasih hati keluar bersama untuk meraikan.Tiada kelapa yang pecah atau badan yang berdarah dalam proses meraikan harijadi aku.



"Sayang...bibir ayang kering la" kata kekasih hati secara tiba-tiba sambil memegang bibirnya.

"Tak minum air ker?" tanya aku sambil memegang bibir kekasih hati.

"Takde pun...eh tadi bukan sayang baru lepas korek hidung ke?"

"A'ah...kenapa?"

.............................................................................................................



Babak lepas itu takyah tahu la cuma yang penting aku selamat!

14 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan January 21, 2011 at 12:46 AM  

hahaaa.. razi memangg~

ch!natsu January 21, 2011 at 12:50 AM  

sadisnyerla haaii~~

cracked bunny January 21, 2011 at 12:51 AM  

ko ni mmg pengotor la razii.baik ko bwk awek ko pg check up kot ko ade virus ape2 ke.eii mudarat btol la kapel ngn ko ni.

wimie January 21, 2011 at 1:00 AM  

haha.brtambah dehydrate bibir awek kau

Miss Shizu January 21, 2011 at 1:14 AM  

kau memang pengotor..dasar rambut dr rozmey kau ni..hahhaa

NurainiMZ January 21, 2011 at 1:33 AM  

haha..sengal jek.. :D

~ Kak Azz ~ January 21, 2011 at 2:02 AM  

Hehehehe...

Hrp2 tek idong tu kering la.. kalau basah, abeh la bibir awek tu kena jangkitan... Tak pasal2 tebal semacam je bibir dia nanti...

ShAwN January 21, 2011 at 7:11 AM  

jijik la kau wei...kahkahkah...kesian kt cik awek tu...haha

Siti Nadzirah Zakariah January 21, 2011 at 8:53 PM  

boleh pulak cm uw..haha..

░♥si lampu neon♥░ January 22, 2011 at 1:05 AM  

pakai lip balm weh hahaha


Check it out Entri Paling Best !
# Cinnabon Rolls, Roti Paling Sedap Di Dunia#
# Keputusan Sekolah Berasrama Penuh Tingkatan 4, 2011#
# Suntik Tattoo Dalam Mata !! #
# Awek Pakai Magic Cup Kencing Berdiri ? #

mizz annie January 22, 2011 at 3:22 PM  

ewww..geli siot

lea January 22, 2011 at 3:50 PM  

pengotoq! HAHA!

Mohd Fakhrurazi Jamaludin January 23, 2011 at 10:35 PM  

Sumi:Hahaha...memang apa Sumi?

Chinatsu:Hahaha.Sadiskan jadi boifren sye.

Sha:Aku bawak jumpa kau leh tak?Kau checkup la aku skali keh keh

Wimie:Itu namanya pemerah bibir semulajadi.Keh Keh

Miss Shizu:Kau rasa rambut dia kotor ker?Keh Keh

Nuraini:Selamat datang.Hehehe

Kak Azz:Jangkitan apa?Mana ada.Dulu kekecik makan taik hidung takde efek pape pun.

Shawn:Kau nak jugak?Hahaha

Nadzirah:Uww...cam bapok la hahaha

Si lampu neo:Eh sesukahati aku jer bubuh nama kau jadi lampu neo.Hahaha

Annie:Sudahlah Anie padahal time sekolah dulu kau 'pelombong'terkenal.Keh Keh

Lea:Hahaha...manada

zetty January 24, 2011 at 12:10 AM  

agak pengotor laa di situ...hahahaha

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP