Monday, January 31, 2011

Cemburu tanda sayang.Buli tanda ?

Share

Tadi keluar dengan kekasih hati lagi ikut dia pergi kenduri kahwin member dia.Tapi sebelum pergi kena ambik  kawan kekasih hati dan pergi beli hadiah dulu.Sebagai info,kawan kekasih hati itu seorang lelaki.

Jadinya sebab ambik kawan lelaki dia dekat Shah Alam maka lepas itu beli hadiah dekat Jusco Bukit Raja pula sebab tempat itu paling dekat dan tak perlu bayar parking kalau kurang sejam.

Kawan kekasih hati ini bolehlah...ada rupa dan gaya tapi yang betul-betul buat aku rasa kurang bila dia lagi tinggi dari aku.Memang aku tahu aku rendah tak perlu korang semua bagitahu.

Lepas itu masa jalan aku macam biasalah dah terbiasa jalan laju sebab kerja dekat kilang besi semua kena gerak laju nanti kalau lambat kena langgar dengan kren.Bila aku toleh belakang tengok kekasih hati sedang jalan seiringan dengan kawan lelaki dia sambil berborak.Maklumlah dah lama tak jumpa kot tapi nampak macam mesra dan serasi bersama.Yang tak serasi waktu itu tentulah hati aku.Adakah ini yang dinamakan cemburu?

Saat pilih-pilih hadiah aku cuba serapat mungkin dengan kekasih hati sambil memberi beberapa idea yang aku rasakan bernas...kekasih hati rasa tak.Akhirnya kekasih hati pilih satu set pinggan apa ntah dan aku terkhayal pula tengok movie Blu-Ray dekat display.Tengok-tengok kekasih hati dah hilang.

Baru dua tiga tapak berjalan dah nampak kekasih hati dekat kaunter bersama kawan lelaki dia sedang memegang set pinggan tadi.Rasa lain macam lagi.Serius ker ini rasa cemburu?Terus lepas itu aku diam membatu daripada keluar Jusco sampai kenduri kahwin.Kalau ada bersuara pun itu sebenarnya cover jangan nampak ketara sangat cemburunya.

Dah settle semua hantar kawan lelaki kekasih hati balik terus aku bagitahu...

"Baru saya faham perasaan sayang selama hari ini..."
.
.
.
.
.
Itu kalau ending cerita Melayu....





Cerita aku ending dia camni...

"Ooo...tadi ada orang tolong pegangkan barang ya...ha! sekarang dia dah takde meh pegangkan barang saya pulak" kata aku kepada kekasih hati sambil menghulurkan beg berisi pakaian yang baru dibeli.CEMBURU BETUL AKU!

13 comments:

Anonymous January 31, 2011 at 12:32 AM  

eleeehhh jeles tak tentu pasal.hahaha

ain alias January 31, 2011 at 12:34 AM  

haha.nak bagitau jeles pu guna kiasan.

ShAwN January 31, 2011 at 12:57 AM  

kahkahkah.,...sengal...aku simpati kat cik awek tu...haha

ch!natsu January 31, 2011 at 1:02 AM  

haha gler c0mel..!!!

Miss Shizu January 31, 2011 at 1:07 AM  

hahaha.ko bajet ko cute kalau nak jeles2 cmtuh?hahahhasenget tol r ko ni zi...

Lea Isnawi January 31, 2011 at 3:30 AM  

haha...jeles2 manja ar ko~

tengkorakemas January 31, 2011 at 7:41 AM  

haha..ko kawenla cepat2, senang cerita :D

Unknown January 31, 2011 at 9:27 AM  

someelll..!!majuk2 majer la tu..

ceksumolek's January 31, 2011 at 10:56 AM  

hehehee~ cemburu tanda sayang~ buli tu nak cover2 je tu..

Cik Wawa ~0137674338 January 31, 2011 at 11:25 AM  

haha..sweet cte jeles ni..cemburu tanda syg, buli tanda geyamm..haha..xde ape pon tuh..semoga korang bkekalan...

myatiqah February 1, 2011 at 10:07 AM  

buli tu tnda ko syg gak,tapi nk cover..belahhh...hahahhaa

Daisy February 4, 2011 at 3:13 PM  

hahahaha padan muka ko weh!

Daisy February 4, 2011 at 3:14 PM  
This comment has been removed by the author.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP