Friday, January 29, 2010

Pengumuman penting kepada lelaki pendek!

Share


Anda pendek peha besar macam Suria?

Kajian mendapati orang yang tinggi lebih mudah mendapat gadis dalam percintaan,mendapat keyakinan dalam pekerjaan dan juga meningkatkan penampilan diri.

Jadi jika anda pendek macam Suria, jangan risau!

Tidak perlu pengambilan ubat!

Tidak perlu senaman yang membebankan!

Tidak perlu pemakanan yang tidak sedap!

Melalui teknologi terkini yang menggunakan teknologi nano (pejadahnya yang nano pun aku tak tahu) anda mampu kelihatan lebih tinggi 6-10 cm dari biasa.

Penyelesaiannya Girrafe Shoes!

Terdapat di Berjaya Times Square.

(Tak selesai sangat la.Paling murah pun kasut dia harga RM299.)

13 comments:

ムゾンケ光 January 29, 2010 at 1:21 AM  

haha.. takpe.. lelaki pendek cumey pe... haha

apek January 29, 2010 at 1:37 AM  

suria plak yg kene..kakakaka

Ichigo January 29, 2010 at 1:49 AM  

hahaha.. ingatkan makan ubat ke haper, sekali pakai kasut plak. huhu

milah hasan January 29, 2010 at 5:25 AM  

naseb baek aku tinggi..takla terase sgt..huahuahua....

Ervina Razali January 29, 2010 at 7:08 AM  

rilex ea sygku...
xm0 em0 tau!
walupn syg pen...
tp ttp sye syg...
:))))

dayah January 29, 2010 at 8:47 AM  

go ina go!!!..hahahaaa

☺[ai][sUmi]☺Chan January 29, 2010 at 10:18 AM  

murah rezeki~

suria January 29, 2010 at 10:52 AM  

hahahahaha.....ada unsur2 emo di situ..lalala

apek : sila la baca blog saya ya!baru anda fhm mengapa ini terjadi.http://bukankisahsangat.blogspot.com/

tengku_fir21 January 29, 2010 at 5:36 PM  

hahaha..
menarik...
kwn aku tanye ader kasut yg blh buat nampak dia pendek sikit tk...

Mohd Fakhrurazi Jamaludin January 29, 2010 at 10:04 PM  

Paan:Kiranya aku comel?Timakasih Paan.Sayang ko sangat sangat.Hahaha

Apek:Aku balas dendam jer.Hahaha

Ichigo:Sebab tue la ianya lebih selamat.Ubat nie kadang kadang ada side effect.

Rasis:Dah dah ko jangan nak perasan.Huhuhu

Ervina:Ceh sape lagi pendek?Huhuhu

Dayah:Diam ko...diam..hahaha

Aisumi:Itu kalo bini dia lagi tinggi.Kan Kan?

Suria:Mana ada.Aku akn cool.Tapi bukan Mat Kool keh keh.

Tengku Fir:Hahaha.Tak bersyukur betul.

~miE_kEr~ January 31, 2010 at 12:33 AM  

ak tgg tak de pun dpt awek lg..mcm mane nie zi..hahah

jalak lenteng January 31, 2010 at 3:02 PM  

ko tak nak pakai ker bulu? hak hak hak..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin February 3, 2010 at 5:54 PM  

Kimie:Takpe Mie.Yang penting hati

Emir:Aku sedar aku rendah.Tapi Salleh lagi pendek.Suh Salleh pakai.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP