Monday, February 2, 2009

Last Vacation Pt.2

Share

Sambungan daripada post Last Vacation Pt.1...

Hari tersebut dimulai dengan solat subuh secara sorang-sorang...nie smua penangan rumah berhantu atuk Fly ler...

Hari yang gelap semakin cerah...tukang masak sekalian pun mula la menjalankan tugasnya...pagi tue kteorg bkfs nasi lemak,cekodok & air teh...sungguh menyelerakan

Lebih kurang pukul 9 lebih...kteorang pun gerak la menghala ke Bukit Merah.Dalam beberapa minit selepas itu,sampailah kami ke destinisi yang dituju...Taman Tema Air Bukit Merah...huhuhu...

Dengan semangat yang berkobar-kobar,kteorang bli tiket yang berharga Rm22...sewa pelampung...tukar baju...dan mandi!

Untuk babak seterusnya,sye serahkan kepada video dan gambar untuk menceritakannya....


Ambk gmbr tag...xde kojo btui bebudak nie...


Budget Baywatch pegang pelampung cmtu...


Perangai bebudak Mechi yang sengal jelas ketara didalam gambar ini


Salleh dah macam kanak-kanak riang...melompat-lompat cam beruk...


Apa ntah nama mainan nie tapi sangat syok dimainkan kalo rakan-rakan anda seorang yang kuat dajal orang...


Bersantai...nie mse dah penat main la nie...

video
Wrestling Air...smua orang akan cuba menjatuhkan antara satu sama lain...

Lebih kurang pukul 4 lebih, kteorang pun berangkat pulang...(itu pun sbb kulit-kulit dah kecut dan perut dah lapar).

Lpas makan dan solat jamak, sesi tangkap ikan dalam perigi plak kat rumah atuk Fly....huish...malam tue makan ikan keli bakar...meleleh air liur wa cakap lu...and once again let the picture tells the stories...


Cubaan Fly mengoreng sardin menggunakan unggun api berakhir dengan kegagalan


Cherap dan Kimie tengah bz menyiang ikan sambil diperhatikan Kong


Kong tengah cuba menyauk ikan dalam perigi


Seekor ikan keli dan seorang si bodo


Aku cuba menyauk ikan tapi hanya sampah sarap jer yang dapat...hampeh!

Esoknya kteorang bergerak menghala ke Pulau Pinang tapi sebab xde apa benda yang menarik...so aku malas la nak cite...hahaha...(boleh plak cmtu...pemalas btul la aku nie...). Tentu anda semua tertanya-tanya mengapa tajuk post aku ialah 'Last Vacation'? Untuk pengetahuan anda, sem nie adalah sem terakhir aku bersama mangkuk-mangkuk hayun nie...pasni kteorang dah habis degree...huhuhu...sedih atau gembira?...setiap pertemuan pasti ada perpisahan...adios!


2 comments:

~miE_kEr~ February 14, 2009 at 12:44 AM  

kalo jeles katekn jeles..ak le ajo ko care2 mncng..mncng pomwn je ko tau ek..wakakakak

Mohd Fakhrurazi Jamaludin February 15, 2009 at 1:04 AM  

Hahaha...ko xajar pun aku mancing...

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP