Thursday, February 5, 2009

Bontot?

Share


Gambar otot punggung untuk mereka yang berotak bersih...untuk yang berotak kotor klik sini

Benarkah bentuk punggung @ bontot mempengaruhi personaliti seseorang? Sye sndri kurang pasti dengan bentuk bontot sye...jadi...enjoy membaca!

1. Seimbang
Paha dan punggungnya seimbang.Tidak terlalu besar.Tidak terlalu kecil. Tidak terlalu bulat. Tidak terlalu rata. Pemiliknya dikatakan seorang yang tenang dan pemurah.Bakal ibu dan bapa yang baik. Seorang ibu yang sangat penyayang.Seorang bapa yang jelas pemikiran ke mana hala tuju keluarganya dan sangat berjaya dalam kerjayanya. Perjalanan hidup teratur tanpa banyak masalah dan stabil.

2. Bulat
Individu yang mempunyai punggung yang bulat adalah seseorang yang berjiwa kental, idealistik,periang, sentiasa bersemangat, pandai mengawal perbelanjaan, suka bersosial dan boleh bergaul dengan sesiapa sahaja. Kuat mengharungi segala cabaran hidup sama ada cabaran yang baik atau yang buruk.

3. Tinggi
Punggung tinggi ke atas. Orang ini dikatakan mempunyai daya seks yang sangat tinggi. Sangat disukai ramai. Tidak kisah dengan kata-kata negatif orang lain. Hatinya tidak mudah sensitif dengan kata-kata yang diluahkan orang lain. Suka berseronok. Orang ini suka membuat sesuatu mengikut hati dan perasaan bukan fikiran menyebabkannya sukar mendapat status tinggi dalam masyarakat.

4. Besar
Pemilik punggung besar dan paha besar seorang yang romantik. Subur. Sihat. Penuh rasa cinta. Sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai cita-cita. Ceria,pemurah dan bijak menguruskan kewangan. Baginya tidak ada yang mustahil. Segalanya boleh diatasi. Jenis no problem. Sentiasa mengukur kejayaan diri dengan jumlah harta dan wang yang mampu dikumpulkan.

5. Rata
Punggungnya rata atau hampir samarata dengan badan. Ia melambangkan empunya diri yang lurus, bijak dan terlalu idealistik. Tidak pandai mencari peluang berniaga. Jika perempuan, ia dikatakan tidak subur dan tidak mempunyai anak lebih dari satu (maksudnya xde anak la ek?). Tidak mempunyai perancangan masa depan yang jelas. Terlalu berserah kepada keadaan tanpa ada insiatif untuk memajukan diri.

p/s:Anda dinasihatkan untuk mendapatkan bimbingan orang yang lebih arif dalam hal bontot.Bahan bacaan di atas hanyalah hasil copy paste penulis blog nie yang malas.

8 comments:

Nadzrah February 5, 2009 at 5:07 PM  

ha..
cam subur je aku
kah3!!

Ajim February 5, 2009 at 5:38 PM  

gmbr utk otak kotor tu ko snap kat mane? keji gile perangai..

apek February 5, 2009 at 9:19 PM  

ahaha..betol jim..kecik je link die..

. : n i s a : . February 8, 2009 at 3:28 AM  

adeh..
tah mne la ko cilok ni...

Mohd Fakhrurazi Jamaludin February 8, 2009 at 5:20 AM  

Nadz:Hahaha...tau dah bentuk apa...

Ajim:Aku jumpa kat tenet...aku dah agak dah ko msti bukak punya...otak kotor btul...

Apek:Ko pun sme...

Nisa:Hahaha...lupa dah mana aku cilok...tp aku cri pasal cite lawak sbnrnya...terjumpa bnda nie...

apek February 8, 2009 at 2:30 PM  

ko kne tag

Pjoyz Zul February 14, 2009 at 8:30 PM  

X insaf2 lagi dengan perangai ko yg gilakan bontot lelaki dan perempuan nih... hahahahahaha

Mohd Fakhrurazi Jamaludin February 15, 2009 at 1:04 AM  

Haha...apsal ada lelaki?

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP