Thursday, March 12, 2009

Aku,Dia & N80

Share


N80 Internet Edition ku yang rosak...owh cepatlah ko kembali~

Hari nie aku terasa kosong.Tiada bunyi mesej atau panggilan dari handphone aku.Sunyi sepi~

Malam tadi, aku betul-betul tertekan...mengapa? Sebab handphone aku rosak.Waa...xsuka-xsuka.

Kronologi kerosakkannya bermula dengan kamera depan yang tidak berfungsi (Owh,xpela...aku xgunakan 3G pun)...pastu disertai dengan xdengar org cakap apa pun kalo call (masih mampu menahan kesabaran lagi...boleh guna loudspeaker atau handsfree) dan yang terakhir...skrin dye xkluar apa-apa (cmne aku nak reply msg?).Owh,aku hilang sabar!

Hari nie...aku bawak pegi kedai untuk btulkan...harap-harapnya lpas nie xdela apa-apa yang berlaku...

Malam tadi juga aku sempat survey handphone...mana tahu bapak aku bermurah hati...hehehe...antara yang menarik perhatian aku:-


Nokia N86...dengan kamera 8 Megapiksel+video DVD kualiti


Sony Ericsson W902...bunyi yang best+kamera 5 megapiksel






p/s:Aku suka kaler hitam...hitam nampak kemas!


5 comments:

the-only-Alyaa.Jamaludin March 12, 2009 at 1:37 PM  

sian baba tau tak. last month br nak beli hp br, patu angah mintak blikan video cam. trus baba lupakan niat die. patu this month, br nak beli jugak, patu tuptup mama btau hp kau pulak rosak. (baba terus terdiam dan slps itu berkata tak dpt beli hp baru lg lah nmpknya ni)

* sedey aku mendgr luahan bapa. ;p

Mohd Fakhrurazi Jamaludin March 12, 2009 at 1:55 PM  

Aku xmintak pun...hahaha...aku btulkan jer...ingat aku macam ko?

Ajim March 12, 2009 at 9:00 PM  

patutlah mlm semalam ko tido awal.KKD2 kini telah aman.Dah xde lagi bunyi 'run baby run'.

PRiNCe$$ KaYaNGaN™ March 13, 2009 at 11:00 PM  

hp daku p0wn w0sak...

memang musim koyt...

hurmmm

Mohd Fakhrurazi Jamaludin March 14, 2009 at 1:32 AM  

Ajim:Jeles ler tue xde spe msg ko...huhuhu

Sarah:Ada ek musim hp rosak...huhuhu...apa yang rosaknya?

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP