Sunday, September 22, 2013

Kisah terkini lelaki kegemaran ramai

Share

Kemungkinan besar dah takde orang datang sini baca blog lelaki kegemaran ramai dan lelaki pilihan mak mertua untuk tahun 2010 dan 2011 berturut-turut.


Tapi nafsu nak menulis itu tiba-tiba datang bila aku saja-saja bukak Nuffnang cuma ada RM50 dalam situ.Ingatkan bila dah lama tak bukak,sekali bukak balik ada sejuta memang terus aku buat parti buih tak pedihkan mata bersama Aish.

Jadinya mana pengikut-pengikut tegar aku dulu yang sering mendambakan tulisan aku?Dah beralih arah kepada Syiah?

....................................................................

Baiklah,bertemu kembali kita dalam blog picisan malas nak update ini.

Adapun tujuan aku update ini agar korang mula klik iklan Nuffnang aku.Kedengaran jujur sekali niat disebalik tapi sebenarnya itulah kekuatan yang merangkul kejuaraan lelaki pilihan mak mertua 2 tahun berturut-turut yakni 'kejujuran'.

Disebabkan waktu dan ketika ini aku punyai ruang masa dan buah fikiran untuk menulis jadi aku akan update secara pukal perkembangan terkini pemilik blog lelaki kegemaran ramai dan pesaing terdekat Randy Panggalila (betul kot eja...Google tak suggest correct word pun)

Pertama sekali anak aku dah umur 9 bulan.Baru pandai merangkak dan bermain Ipad.Juga aktif bermain kejar-kejar tatkala aku mengejar masa.Kebolehan terkini meng'update' IOS7 untuk Ipad mak dia yang kadang-kadang jadi lapik duduk dia.Binatang kegemaran ialah kucing.Makanan kegemaran ialah remote tv dan handphone bapaknya.

Seterusnya kita pergi kepada topik yang lebih serius yakni isu semasa.

Isu semasa yang berlaku di tempat tinggal aku sekarang ialah tikus-tikus semakin berani keluar waktu aku sidai baju.Jadi bila aku bangkitkan isu ini kepada cik bini,cik bini secara serius mulai mengambil langkah-langkah mencegah kebanjiran tikus-tikus di kawasan sidai baju (padahal ada sekor jer pun).

Itu baru isu tikus,belum isu prestasi sepak takraw Malaysia yang merudum,isu minyak naik,isu Asmara Luna dan berbagai isu lagi.Tak larat aku nak tulis semua,lagi-lagi bila cik bini dah panggil ajak tido.Seronoknya dah halal...hehehe.

Di akhir post ini aku sudahi dengan pantun gaya-gaya Tailong KL Gangster 2

Angin Sumatera bertiup kencang,
Pokok kelapa bergoyang-goyang,
Cerita mesti kencang,
Baru orang goyang.

Assalamualaikum!


2 comments:

Capo Grande September 23, 2013 at 9:20 AM  

ado ni pengikut setio boss...update la selalu yo...huhu

Anonymous October 24, 2013 at 1:19 PM  

Ya rabbi lama gila x update...

suke penulisan ko yg klakar n tak poyo ni :))

Lama x jengah sini...tup2 dh ade anak...congrats :)

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP