Thursday, August 9, 2012

Cadangkan nama baby saya!

Share

Salah satu syoknya kahwin ialah boleh peluk bini masa sejuk-sejuk.Tapi time tengahari,sanggup buat benteng pakai bantal taknak kasi cik suami jajah kawasan.Ini yang baru kahwin 8 bulan punya cerita la.Yang 8 tahun kena tunggu tahun 2020 la...hehehe

Adapun bini aku sekarang tengah mengandung 6 bulan dan aku masih belum ada kandungan (belum boroi lagi).

Nak cerita dia punya excitednya bila kau pegang perut bini dan ada rasa tindak balas dari dalam perut.Babynya dah tendang-tendang.Kalau salah pegang,kau yang kena tendang dengan bini.

Belum ada masa lagi nak pergi scan tengok jantina jadi terpaksa pilih nama untuk lelaki dan perempuan kemudian baru pilih bila dah tahu.

Kalau lelaki,nak letak nama Aish Zikry.Kalau perempuan,letak nama Aisy Zafira.

Ada cadangan boleh diusulkan kepada bapaknya.

Mencadangkan diri untuk jadi bini kedua masih belum dibuka permohonannya ya...keh keh.

7 comments:

Miss Fireflies August 9, 2012 at 10:08 AM  

lidya irdina.kalau lelaki uwais darius.

hihi tahniah weh nak jadi bapak dah.

AKU CHUN August 9, 2012 at 10:22 AM  

Buh nama Farhana! Jyeah!

zul August 10, 2012 at 12:23 AM  

kalo lelaki - mohd izzat
kalo pompuan - nur izzati

Rizal Sadiman August 10, 2012 at 2:46 AM  

Nama Rizal la hehe

http://igossiprizal.blogspot.com/2012/08/iftar-ramadhan-international-languages.html

Lady.Rouge August 23, 2012 at 11:20 PM  

Dulu duk brangan nak letak name anak macam beckham, letak name tempat.

So, ameklah name ni, dah tanak gune dah

Amir Amerika
Sarah Jordan

Mecca?
Medina?

ch!natsu September 15, 2012 at 4:22 PM  

Klu yg lelaki, kat tgh2 nama tambah mohd pun ok.. N yg perempuan tambah nur.. ^^

JUNAIDI February 7, 2016 at 7:58 AM  

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP