Tuesday, October 13, 2009

Entri emo sye yang kedua!

Share

Nie entri emo sye yang kedua selepas kereta sye kena langgar dengan Honda Civic bodo kaler merah plat B*******...sye sedang emo...

Kadang-kadang...kita akan jadi emo.Tak kira lelaki mahupun wanita.Tapi wanita tahap emo dye lebih lagi kerana adanya waktu tertentu yang hormon mereka tidak stabil.Ceh...penerangan panjang lebar...padahal nak cakap aku tengah emo jer.

Aku emo bila ada orang kurang ajar.Atau marah tak tentu pasal.Tapi aku jarang emo kalo mulut dye macam belacan.Aku takde hal beb nak kutuk-kutuk...keji-keji...tapi aku panas plak kalo kurang ajar atau marah tak tentu pasal.Tak kisah la ko datang bulan ker...darah haid ko satu baldi ker...eh...kantoi emo kat pompuan...keh keh (btul ker emo nie?...bleh gelak 2x lagi)

Takpe...diulangi...sye memang sedang emo sekarang ini dengan kaum wanita...bukan semua tapi hanya orang tertentu.Spe terasa pegi mampus! Kan Khai kan? (owh...lupa nak bgtahu...Khai kawan baru sye yang selalu emo padahal xdatang bulan pun).

Sebelum apa-apa terjadi...elokla sye sign-out dan pulangkan broadband kawan sye yang sye curik sewaktu dye tido.Sabo Razi...sabo~

p/s:Kimie...keta lu amacam?...Ble nak ajak race? (buat gaya emo ala-ala Shamsul dalam KL Drift)

7 comments:

yusuf mujahidin ™ October 13, 2009 at 6:36 AM  

Aslmualaikum bro

hehehe...ni emo ke main2 ni?
bleh gelak2 lagi

tkpe...sabo2

Anonymous October 13, 2009 at 8:29 AM  

yessss...
Akhirnya mimpi ak jadikk kenyataan gak.Kene langgor gak akhirnye kete ko..YEsSSSsss!!!!!!!!
-mon-

~miE_kEr~ October 13, 2009 at 1:46 PM  

cable batry tercabut..
siot tol dorg psg tak ketat..hahah..

tak de hal bro..
lu set je..hahahah..

best2..

mon tak tercabar ke??hahaha

Webmaster@Echam October 13, 2009 at 2:04 PM  

Bro,
Sabar2..

pinkiss October 14, 2009 at 6:30 PM  

pinjam broadband buleh?

mohd izzat hishamuddin October 16, 2009 at 4:11 PM  

bahagia aku dgr kete ko kena langgo

Mohd Fakhrurazi Jamaludin October 18, 2009 at 5:29 PM  

Yusuf:Salam...sedang bersabar la nie...kalo x pecah dah laptop nie...keh keh

Mon:Sila kecewa sekarang! Keta aku sihat walafiat...

Kimie:Post la gmbr keta ko.Aku teruja seyh ada geng satu kepala (selain geng macha)

Echam:Sabar 2x...keh keh

Pinkiss:Pinjam xboleh...curik boleh...nak? Keh keh

Ijat:Pegi ikut Mon kecewa.Weyh,kerek siot xajak aku dtg rumah pun.

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP