Wednesday, July 8, 2009

Apa yang cool & tak cool?

Share

Free Orkut and My Space Cool Graphics Glitters

Apa yang aku rasa cool dan apa yang aku rasa tak cool:

Cool:Kalo lelaki pandai masak
Tak Cool:Kalo perempuan tak kenal sudip dan senduk (maksudnya tak reti masak la)

Cool:Kalo Ferrari bawak slow macam Kancil
Tak Cool:Kalo Kancil bawak laju macam Ferrari (Kancil tonggek ekzos besar)

Cool:Kalo setinggan tapi dalaman macam kondo
Tak Cool:Kalo kondo tapi dalaman macam setinggan (bersepah)

Cool:Kalo main muzik tapi masih pakai tudung.
Tak Cool:Kalo main romen sambil rakam buat 3gp tapi masih pakai tudung

Cool:Kalo pakai minyak wangi mahal pegi kelas
Tak Cool:Kalo member semua bau serupa (minyak wangi kena pau)

Cool:Jika sudah berkahwin tapi masih ramai yang minat
Tak Cool:Jika sudah berkahwin tapi masih minat ramai orang

Cool:Bila warga tua umur 70 masih ambik inisiatif untuk meneruskan pengajian
Tak Cool:Bila warga tua umur 70 masih ambik inisiatif untuk rogol cucu

Cool:Bila bergaduh sebab nak lindungi wanita
Tak Cool:Bila bergaduh sebab berebut wanita

Cool:Bila dapat bangun pagi tengok matahari terbit
Tak Cool:Bila bangun jer tengok matahari dah nak terbenam

Cool:Bila korang dapat baca benda ini sampai habis tanpa tertinggal satu ayat
Tak Cool:Bila korang baca waktu pejabat atau lab.


21 comments:

yusuf mujahidin ™ July 8, 2009 at 1:31 AM  

cool: tk mandi tp tkde bau

tak cool: mandi tp masih berbau
hapak disitu..

hehe

i.am.belle July 8, 2009 at 2:23 AM  

aku suka entri ni. cool! xD

sHaH July 8, 2009 at 3:11 AM  

Cool:Kalo main muzik tapi masih pakai tudung.
Tak Cool:Kalo main romen sambil rakam buat 3gp tapi masih pakai tudung

~ oh perempuan.. jgn la macam ni..
(pesanan ini tidak ditaja..)

sHaH July 8, 2009 at 3:12 AM  

woit, nama bapak aku drahman.
bukan deraman..
apalah ko ni..

Ervina Razali July 8, 2009 at 4:01 AM  

cool la awk nie bile tulih entri cmni..tp xco0l bile kutuksi kancil..terase u..walupn bontot kncil sye xtonggek n ej0s xbsr tp saye pengguna kancil...
huhuhuhu

irfat July 8, 2009 at 8:30 AM  

cool ah entry nih,,
bravo2,,

Webmaster July 8, 2009 at 8:34 AM  

Memang cool lah ko.... hihiihih...

~miE_kEr~ July 8, 2009 at 8:51 AM  

cool la sgt..
mcm ak dh tkne je bc time kje..waakakakaa

malin purple July 8, 2009 at 11:56 AM  

mmg x cool pompuan x pndai masak....hahaha...(look who's talking)

Mohd Fakhrurazi Jamaludin July 8, 2009 at 12:14 PM  

Yusuf:Wow ustaz...boleh tahan...

Cik Belle:Hihihi...thanks!

Shah:Hahaha...sori 2x...nanti aku tukar.Biasa kan Deraman.

Irfat:Hihihi...thanks...

Ervina:Huhuhu...tapi kamu xpe...sebab kamu xbawak laju.Kan?Kan?

Webmaster:Thanks!

Kimie:Wakaka...pegi keje la oi

Malin:Apalagi...pegi la bukak balik buku resepi tue...start dari skrg...

iyllienaz July 8, 2009 at 1:06 PM  

aku baca abes tanpa tinggal one word pon..cool kan??

blog vacío..^__^ July 8, 2009 at 1:51 PM  

adoii...
ni yg x leh tahan.. gelak tertongeng2x..

Cool:Kalo main muzik tapi masih pakai tudung.

Tak Cool:Kalo main romen sambil rakam buat 3gp tapi masih pakai tudung

mON July 8, 2009 at 4:54 PM  

mmm..1st time ak rase penulisan ko berjaye menarik minat ak tuk membace.Thanx Razi.i like ur style..

sha89 July 8, 2009 at 6:40 PM  

ahhahaha best2 entri ni...suke bab cool n xcool psl mnyk wangi tu hehe

cool-bila idea dtg mncurah2
xcool-bila mncurah2 idea bodo yg dtg

Mohd Fakhrurazi Jamaludin July 8, 2009 at 7:55 PM  

Iyllienaz:Gila ah...cool gila ko...huhuhu

Blog Vacio:Wow...jgn tonggeng lebih-lebih ek...hihihi

Mon:Ko spe?...Ko bukan Mon kan?Pulangkan Mon yang dulu...wakakaka...

Sha:Huhuhu...anda adalah org yang biasa kena pau ker atau mengepau?

[:: nisa ::] July 9, 2009 at 3:45 PM  

uit..

cool klu ko wt tag dr aku ngn jayanya..haha..
cpt wt.amaran keras ni..;p

Aminah July 12, 2009 at 12:27 AM  

cool kalu ko ckur bulu dada ko..(xpnh tgok tp aku dgr org ckp)...hahah

Mohd Fakhrurazi Jamaludin July 13, 2009 at 1:34 PM  

Nisa:Nanti aku buat ek...skrg nie mse xmengijinkan...tapi aku tetap cool kan kalo xbuat?

Ika:Ko lagi cool kalo cukur bulu tetek ko...keh keh...

Anonymous July 15, 2009 at 12:50 AM  

Cool:Kalo lelaki pandai masak
Tak Cool:Kalo perempuan tak kenal sudip dan senduk (maksudnya tak reti masak la)


--
pernyataan pertama ko nih da m'bolehkan ko memandang ak sbg seorg yg cool...yeah!!

p/s : by the way...dem u mon,sempat lg bace2 blog ker??ade 6 min lg sblm abes wktu keje ngai...

~el nino~ (",)

enbeskot July 19, 2009 at 12:19 AM  

cOol:ade kawan cm aku

X coOl:ade kawan cm apek

haha..lek pek.jgn marah

Mohd Fakhrurazi Jamaludin July 27, 2009 at 10:46 PM  

Gjoe:Wow! ko pandai masak...hihihi

Zul:Sian Apek...asyik kne hina jer...

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP