Sunday, March 6, 2011

Alhamdullilah semua selamat...

Share







10 comments:

tengku_fir21 March 6, 2011 at 10:42 PM  

uishh..ko trauma tak

ain alias March 6, 2011 at 11:29 PM  

ish.alhamdulillah ko xde ape2.
camne leh jdi cam tue?

shogunn_general March 7, 2011 at 4:17 AM  

siyes ke ni keter ko? damn nigga..tak lama lagi nak kawin wei..elok2 sikit..

~ Cik Azz ~ March 7, 2011 at 6:48 AM  

Oo... Ini rupanya...

Apapun, syukurlah semuanya selamat... Benda nak jadi, tak siapa yg boleh jangka..

ch!natsu March 7, 2011 at 10:39 AM  

cmne leh jd cmtue?
ok menakutkan..
alhamdulillah xde paper..
becareful next time..

shogunn_general March 7, 2011 at 11:52 AM  

aku kan penah kena eksiden macam ni lebih kurang..RM10,000 terbang untuk repair..huhu

tengkorakemas March 7, 2011 at 3:03 PM  

wei ko ke eksiden?
hati2 lain kali, kalau ko berhemah pun org lain belum tentu..

Mohd Fakhrurazi Jamaludin March 7, 2011 at 11:48 PM  

Tengku:Tak pun.Orait jer nie.

Ain:Terbabas.Hujan.

Naqqib:Itula,tengah darah manis.Huhuhu

Cik Azz:Hurm...itula.Memang tak jangka pun.

Chinatsu:Alhamdullilah.Tq!

Naqqib:Aku claim insurans.Tak tahu bila siap.

Hasrul:A'ah.Dalam keta tue ada aku,tunang aku & Habib.

Hidayah Hanif March 9, 2011 at 11:13 AM  

korang okey tak weihh..luke2?alhamdulillah sume selamat..

mumet_endase March 26, 2011 at 7:25 AM  

ko ok x razi? sori aku baru tau.

bende tu masih berfungsi lagi x?

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP