Share
Biarlah aku mulakan post kali nie dengan sedikit deskripsi pasal aku.Untuk pengetahuan pembaca terutama kaum wanita,aku nie xhensem...jauh skali untuk mendapatkan gelaran kacak dan sewaktu dengannya.Struktur tubuh aku juga agak kurus kering dimana maksudnya aku x tegap atau dalam omputihnya...not tough at all.Selain itu juga,aku tergolong dalam golongan pendek yang jika digandingkan dengan 6 orang lagi rakan-rakan aku akan membentuk suatu cerita dongeng kanak-kanak bertajuk Snow White dan 7 orang kerdil.
Tentu anda semua tertanya-tanya kenapa aku nak cite pasal kelemahan diri aku nie?...
Ok...cmni.Dewasa ini,pertambahan lelaki-lelaki lembut atau bapok dan juga golongan-golongan gay semakin berleluasa umpama cendawan tumbuh selepas hujan.Dan kebiasaannya,mereka ini akan tertarik pada lelaki yang berwajah kacak...bertubuh tegap...dan tinggi.So...skrg nie pahal diorang nak ngorat aku?...Di bawah nie aku smpikan 2 kisah dari beratus-ratus kisah benar yang pernah terjadi kepada aku yang suci ini.
Kisah 1:
Aku dan rakan-rakan sekongkol bersiap-siap untuk pergi lepak minum kat kedai siam dimana suasana kedai itu seperti anda berada di selatan Thailand.TV yang terbukak di kedai itu juga slalu menayangkan rancangan siam dan pop-kuiz versi siam yang kteorang sepatah haram pun xpaham.Tapi kteorang slalu lepak kat kedai tue sebab hanya kedai tue jer yang bukak smpi pukul 3 pagi...dan juga roti telur cicah susu pekat yang sedap.
Tengah syok borak-borak pasal agama, tetiba datang segerombolan bapok yang baru lepas mencari pelanggan.Owh...lupa aku nak mention...bapok-bapok kat Kuala Perlis nie selalunya berbadan tegap macam bonzer dan bermuka sangat buruk umpama oil-filter yang dah 3 tahun xganti tapi aku xpaham kenapa ada gak orang yang nak melanggan mereka.Apa xcukup lagi ker bohsia yang ada di Malaysia ini?
Dengan ketibaan bapok-bapok tersebut,kami pun segera menamatkan perbualan sebab xlalu nak makan akibat ternampak lurah bontot bapok tersebut.Mmg fcuk ar bapok tue.Agak kurang asamnya rakan-rakan aku nie...diorang smua pegi bayar cepat-cepat pastu tunggu kat keta.Tinggallah aku seorang yang bakal menempuhi lautan bapok tersebut.Pastu mse aku dah nak dekat smpi kat area bapok tue lepak...terdengar la bunyi berdecip-decip mcm aku slalu buat kalo nmpk pompuan dari tingkap rumah...
"Hai dik"
"Xblik ker cuti nie"
"Sombong la dye"
"Adik nie sombong la...kang akak terkam kang"sambil buat bunyi mengeram
Ok...korang dapat bayangkan x cmne perasaan aku mse nie?...Aku jalan tunduk jer sambil kaki aku melangkah laju.Dalam hati aku berdoa moga-moga xde sesuatu yang buruk berlaku.Aku dah buat calculation...nie kalo bapok-bapok nie bertindak lebih ganas...memang aku jerit la.
Mujurlah xde apa yang berlaku.Smpi jer kat keta...semua rakan-rakan yang aku sayang sangat (sayang mcm hell) dah tersenyum-senyum.
"Cmne Zi?...Kne kaco x?"
Owh...korang memang damn la tinggalkan aku sorang-sorang.Berbakul-bakul la kata nista yang aku curahkan pada mereka mse dalam perjalanan pulang tue.
Kisah 2:
Waktu tue jam dah pukul 3 pagi.Aku ajak bebudak nie minum tapi semua xde duit.Yerla...hujung sem la kata kan.So aku dgn Apek pun gerak la pegi 7E Kuala Perlis dengan menaiki Honda EX5 Type-R dye.
Untuk pengetahuan pembaca, xtahu la sejak bila bapok-bapok nie isytiharkan depan 7E tue jadi port diorang lepak cari pelanggan.Aku yang masih trauma dengan pengalaman lepas segera melangkah pantas ke dalam 7E mencapai roti Butterscotch dan Big-Gulp saiz sederhana.
Dah siap bayar...aku tunggu Apek dalam 7E...xbrani kuar.Selang beberapa minit pastu,kteorang pun kuar la...pegi kat motor...pakai helmet.Mse pki helmet tue aku terdengar la bapok tue bising-bising ber-swiit-swiit tapi aku buat xdengar jer.Apek plak aku tgk macam nak gelak tapi dye cover pastu pura-pura borak dengan aku.
Start motor...Jalan.On the way nak balik tue,Apek pun cite la kat aku (sila jangan tiru aksi ini tanpa pengawasan orang yang profesional--->borak atas motor).
"Zi,ko dgr x bapok tue jerit-jerit apa td?"
"X...diorang jerit apa"
"Diorang panggil ko...cakap abang pakai baju hijau (aku pki baju hijau...Apek pki baju hitam)...abang macho la"
"Owh...yer ker" aku cuba pura-pura cool padahal dalam hati Ya Allah cuaknya...
Cukup lah 2 kisah yang aku sampaikan pada kali nie.Sebenarnya banyak lagi kejadian yang seumpama itu berlaku pada diri aku yang suci dan kudus ini.
Moralnya disini...janganlah anda menjadi bapok.Sekian terima kasih.