Monday, November 30, 2009

Selamat Tahun Baru!

Share

Dah nak masuk tahun 2010.Maka secara automatik umur aku akan meningkat sebanyak setahun walhal rupa dan ketinggian aku macam baru lepas ambik PMR.

Post aku kat blog nie pun dah meningkat ke-seratus lebih tapi aku malas nak celebrate sebab aku rasa aku banyak merepek dari memberi ilmu yang berguna jadinya aku ambik keputusan yang berat untuk tidak sambut apa-apa takut jatuh hukum ikut yahudi.

On job training aku kat JB nie pun dah nak habis dan kontrak aku hendak disambung tapi aku menolak secara baik atas dasar racist kepada bangsa asing terutama Bangladesh akibat kesilapan seorang warga Bangladesh tuduh aku muka macam Bangladesh walhal dye yang Bangladesh tak sedar diri.

Banyak yang berlaku dalam 2009 ini.Tahun ini aku belajar untuk jadi seorang yang setia.Belajar untuk melukakan hati seseorang.Belajar bangun awal.Belajar masak.Belajar memandu melebihi had laju yang ditetapkan.Belajar banyak perkara tentang kehidupan yang mendewasakan aku menjadi seorang......................(tidak lebih 15 patah perkataan...tak tahu ayat yang sesuai jadi kamu-kamu yang baca blog aku ini boleh tulis sesuka hati ikut sedap limpa paru kamu semua).

Terima kasih juga kepada mereka yang sudi berkunjung ke blog ini,meletakkan komen berbaur kutukan tapi tak kisah kerana kutukan itulah yang menyedarkan aku bahawa aku seorang yang terkutuk,dan juga sudi ikut blog ini dengan jadi pengikut aku...cukup seribu orang aku ajak buat perhimpunan haram.





















Hmm...masih 30hb November lagi ker?Cis! segan aku....













p/s:Sejak bila setahun ada 12 bulan nie?Bukan 11 ker?Mesti dah nak kiamat nie...

5 comments:

Unknown November 30, 2009 at 2:15 PM  

berlalu lah 2009 cepat2
haaha

Siti Nur Aminah November 30, 2009 at 3:29 PM  

bongok......xpe2..kire ny ni ucapan awal buln ok..

ceksumolek's November 30, 2009 at 4:54 PM  

eh eh.. ade rupe bangla ke?? xsure la.. xpnah tgk :P

Mohd Fakhrurazi Jamaludin November 30, 2009 at 11:30 PM  

Tengku:Ala,makin tua la aku.Taknak 2x

Ika:Hahaha...comel gle cakap bongok sambil letak gambar bongok 2x buat peace.Okler...awal bulan pun bole ler.

Aisumi:Entah la Sumi.Rupa bangla takde kot.Rupa abang ada la.Huhuhu.

Siti Nur Aminah December 1, 2009 at 6:25 PM  

babi razi

  © Blogger template 'A Click Apart' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP